niedziela, 13 października 2013

Zachwycjace kolory i tekstura

Leutton Postle to artystka która szaleje z kolorami jak obłąkana i ... wychodzi jej to nadzwyczajnie, z wyjątkiem makijaży jakie noszą jej modelki na twarzach - ktoś powinien dać jej tu po lapach. Pisałam już o jej projektach wcześniej:
http://dziana-moda.crazylife.pl/2013/02/19/jenny-postle/
gdzie z jakiegoś powodu nadałam jej imię Jenny zamiast Leutton nazwisko to samo, za co przepraszam projektantkę i Was.
Wracam do niej, ponieważ to co tworzy zachwyca mnie, choć niektóre drobiazgi denerwują. Zachwycają mnie wzory (celtyckie, meksykańskie, etno) jakie nakłada na cienkie siatkowe na drutach dziergane kanwy. Sa fantastyczne!
Spódnica do tej genialnej góry na zdjęciu drugim jest beznadziejna a makijaż tragiczny jak już wspomniałam. Jak można namazać cos takiego modelce i w dodatku ta oszpecona dziewczyna musiała się pokazać i dać sfotografować. To powinno być karalne.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...