czwartek, 15 maja 2014

Dzianinowe kimona Nicki Hitz Edson

Padłam na kolana i się nie podnoszę widząc to co i wam kochani tu pokazuje. Nicki Hitz Edson ze Seattle, to artystka która stworzyła takie dzieła sztuki dzianinowej pod tytułem PORY ROKU na przełomie lat 1986 - 1987
Jestem w szoku artystycznym, ciśnienie mi skoczyło w zachwycie i mam motyle w brzuchu. Artystka stworzyła najpierw tło na maszynie dziewiarskiej od razu z większymi elementami, natomiast te mniejsze namalowała igłą i wełną - jak powiedziała, czyli dohaftowła szczegóły.
Sami zobaczcie jak ta kolekcja jej obłędnie wyszła.

Na pierwszym zdjęciu: WIOSNA - rok 1986










LATO 1986 - rok 1986























JESIEŃ - rok 1987


























ZIMA - rok 1987














A tu jej OGRÓD z 1991

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...