czwartek, 10 lipca 2014

Kamizelka z koronki filet na dzianej sukience


Znów utknęłam w jednym temacie ale widocznie już tak mam i nie będę się upierała. Tym razem utknęłam w koronce siatkowej, którą jak już dużo wczesniej pisałam uwielbiam, być może dlatego, że moje pierwsze w życiu prace były wykonywane właśnie tą koronką. 

To praca Rosjanki i jak to zwykle u nich, perfekcyjna. Mówiłam już o tym, że są najlepsze na świecie technicznie i najdokładniejsze, ale zbyt jeszcze często mają problemy z estetyka, krojami, kolorami i na płacz mi się zbiera jak widzę super pracochłonną pracę wykonaną po mistrzowsku a nie nadającą się do patrzenia.

Tu jest świetnie pod każdym względem. Ten zestaw dzianinowej sukienki z maszyny, z piękną w kształcie z tymi fajnymi zębami na dole, w ażurze filet kamizelką jest naprawdę bardzo interesujący.

Ta kamizelka jest naprawdę urocza. Ten ażur będzie się prezentował jeszcze piękniej na jakimś ciemnym jednokolorowym ciuchu pod spodem. Choć tak jak tu, też jest rewelacyjnie.


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...