piątek, 28 listopada 2014

Sukienka szydełkiem - tutorial

Etniczny bardzo klimat tej sukienki    


szydelkowa sukienka boho
No! Prawdziwa niespodzianka dla niektórych, bo dzisiaj rzecz która baaaardzo mi się podoba, w pięknych kolorach i ciekawie zrobiona szydełkiem z ponaszywanymi dodatkowo elementami roślinnymi, ze schematem (na samym dole), który cudem jakimś zdobyłam dopiero co, a już dawno zachwycam się tym ciuszkiem. To rzecz haute couture, wystarczy spojrzeć na modelkę, komukolwiek to ona by nie zapozowała.

Kto marzy o takiej sukience niezwykłej może już zacząć. Udanej pracy życzę.











 1 marzec 2015
Udana praca jest! Dostałam ciekawego maila, przytaczam w całości:
 
 W dniu 28/02/2015 o 12:32, jakto2 pisze:

Witam Panią serdecznie!
Wczoraj odkryłam Pani bloga i nie mogę się oderwać. Będę stałym gościem. Zauważyłam sukienkę, którą znalazłam kiedyś u Rosjanek i odtworzyłam w trzech odsłonach - jedna zielona, dwie czerwone, prawie identyczne, różnią się rozmiarem. Nie umiem robić zdjęć ale coś tam na nich widać, oto one:

Pozdrawiam, Tomira Jakubowska
Zamieszczam zatem zdjęcie jednej, chyba na wykonawczyni, sukienka nie jest identyczna ale nie o to chodzi, a o to, że utrzymana doskonale w stylu. Brawo Pani Tomiro (świetne imię)!

boho crochet dress








schemat sukienki szydelkiem










2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Męczyłam się parę miesięcy nad sukienka, która tutaj znalazłam z opisem. Ze tez nie miałam szczęścia zobaczyć wcześniej tego bloga. Dziekuje opatrzności. Teraz będę próbować wydziergac te cudowności. Nie spotkałam jeszcze tak życzliwej osoby, która udostępnia za darmo takie piękne wzory. Dziekuje Chwala Ci za to. Życzę zdrowia, pomyślności i wszystkiego co najlepsze.Pozdrawiam.ela

Gabriela Wolters pisze...

Wychodzę założenia ze należy się dzielić, tym bardziej, ze to już zanikająca dziedzina i staram się ja szerzyć jak mogę. Bardzo dziękuję za cieple słowa. Pozdrawiam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...