poniedziałek, 9 lutego 2015

Анна Лесникова "ТЕРРИТОРИЯ КРАСОТЫ" весна - лето 2015

Anna Lesnikowa 'KRAINA PIĘKNA - lato 2015

Anna Lesnikowa












































Anna Lesnikowa to projektantka która jak większość Rosjanek wyprowadza mnie z równowagi psychicznej totalnie. Ma już wyrobione nazwisko, bo robi gigantyczne pokazy na których biegają modelki w jej dzianinach na które ja nie mogę spokojnie patrzeć bo ... genialne rzeczy, jak ta sukienka na pierwszym zdjęciu, poprzeplatane są takimi knotami że po prostu chora się robię i to jest u niej nagminne - Kraina piękna to to nie jest do końca.
Do kompletu, chyba jest faworytką rosyjskich najważniejszych oficjeli politbiura, bo na wielu jej projektach widnieją ich twarze - o matko jedyna!
Z drugiej strony, jest jedną z niewielu projektantek na świecie która praktycznie robi wyłącznie w dzianinach, za co mogłabym ja pokochać miłością szczerą, gdyby nie ta huśtawka estetyczna na jaką mnie naraża. Popatrzcie zresztą co się u niej dzieje; na zdjęciach a na końcu podpięłam dwa filmy z jej pokazów.

anna lesnikowa

Świetny dół sukienki, przełknę te górę, okropna bizuteria, buty ujdą.










anna lesnikowa

Tragedia po prostu, a do tej tragedii okropna biżuteria i buty i fatalny biustonosz w prześwicie.



anna lesnikowa


Dobra sukienka, fatalna biżuteria, buty obcięłam, wystarczy że beznadziejny biustonosz psuje całość.



anna lesnikowa

Byłaby do przyjęcia ta sukienka, gdyby nie te okropne draperie na dole.
Biżuteria i buty jak wyżej.


anna lesnikowa
Byłoby naprawdę dobrze gdyby nie przeładowała tej mocno wzorzystej sukienki frędzlami przy dekolcie i przy rękawkach. Na dole wyłącznie mogłyby zostać, a biżuterię raz na zawsze wyrzucić. Buty, jak wyżej, obcięte na zdjęciu.


anna lesnikowa

Fantasyczna! I zobaczcie, nie ma bizuterii.
Niestety buty ...


























Zapraszam na pokazy Anny - buty zobaczycie też.



Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...