poniedziałek, 7 marca 2016

Sweter szaro cytrynowy

Kontrastowe kolory na drutach

 

sweter na drutach w kontrastowych kolorach
REWELACJA!
Jak wiecie kocham wszystkie szarości świata i jestem maniaczką kieszeni.
Zdarza mi się łączyć szare z drobnym, zaskakującym dodatkiem innego koloru, na przykład jeden paseczek pomarańczowego na jednym rękawie, albo jakiś wściekle kolorowy miniaturowy haft ..., tu jest tego cytrynowego więcej niż ja bym dodała, ale jest dobrze, choć trochę mnie denerwuje zmieniony ścieg cytrynki na rękawach, taki sam jak wykończeniowy, zresztą świetny dla wykończeń. Wybaczam jednak ten drobiazg za te genialne kieszenie!!! z cytrynowym środkiem. Bomba!

Właśnie otrzymałam od Oli link do tego swetra ze wzorem w komentarzach pochodzący z Ravelry.
Jeśli ktoś ma ochotę na taki sweter może skorzystać.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...