piątek, 1 września 2017

Dziana jesienna sukienka

w ogromne sploty warkoczowe


ciepla sukienka w warkocze

Gdyby był mój rozmiar, kupiłabym sobie w zachwycie, ale jest już tylko jedna, ostatnia w rozmiarze 42 - no nie mój rozmiar (buuuuu ... to mój płacz), w dodatku przeceniona o 50%, bo końcówki kolekcji tak się sprzedaje. 
To sukienka firmy Liu Jo. 
Te ogromne warkocze uwiodły mnie tak, rze marze o czymś takim, ale nie aż tak, aby przytyć do tego rozmiaru. 
Jak ktoś chce to cudo, to daje namiary na końcu wpisu, a tymczasem popatrzcie na tę rzecz, bo dlaczego wy macie mieć lepiej ode mnie, też pomarzcie jak nie wasza wielkość. 


sweter w wielkie warkocze

sukienka na drutach
sukienka na drutach

Liu Jo - sklep

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

To nadruk niestety.

Gabriela Wolters pisze...

To nie jest nadruk. Jesli umiesz czytac Anonimie po angielsku, to w sklepie napisane jest przy tej sukience ze jest dziana itd...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...