niedziela, 14 grudnia 2014

Christmas sweater's

Wigilijne swetry

sweter swiateczny



























Powódź po prostu swetrów christmas-owych (stworzyłam nowe słowo) a są tak brzydkie że zęby mnie bolą, cierpię jak pokutnica patrząc na tę radosną twórczość, ale to tradycja taka szalona, im brzydziej tym lepiej!
Ja wybrałam takie na które mogę popatrzeć i takie które coś tam mają w sobie szczególnego.


ugly christmas sweater


Ho, ho, ho i jest zabawnie a da się przeżyć.






bozonarodzeniowy sweter




Fajny







bozonarodzeniowe swetry


Nosi znamiona artyzmu prymitywnego i mnie się bardzo podoba!






wigilijny sweter


I perełka na koniec. Pan dal się potulnie wcisnąć w damski sweterek, który jest uroczy, pięknie zrobiony!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...